Com van les vacances?

30 07 2010

Hola guapes i guapos!!!

Com van les vacances? Esteu molt avorrides i avorrits? Recordeu que als enllaços teniu moltes coses per fer (jocs, problemes, activitats de medi,…) Disfruteu!!!

Jo he estat per França uns quants dies, i aviat marxo cap a Islàndia. Us vaig dir que us avisaria quan sapigués si a cinquè anireu amb la Marisa o amb l’Abel, però encara no ho se. Suposo que no sabré res fins al dia 1 de setembre.

Petonets,
Pilar

Accions

Information

8 responses

30 07 2010
Roger

no, io estic molt be perque la meva germana esta 10 dies fora
adeu

30 07 2010
Roger

i estic millor a casa que al cole

31 07 2010
Cl@udi@

Roger no ets una mica dur amb la teva germana? Soposu k no

3 08 2010
carmen

hola k tal guapos i gapas¿?

29 08 2010
martina

Estic molt, molt bé.
Jo e anat a la Costa Brava,l’ Escala.
A un camping,
a una casa de fusta.

El Istiu a sigut genial,etsepte el meu germa.

Pilar, que et vagi molt bé a Islandia.

29 08 2010
Pilar

Gràcies, Martina. Ja he tornat d’Islàndia i m’ha anat mooooolt bé. He vist uns paisatges fantàstics i he fets moltes fotos.

31 08 2010
pablo cesar

pilar la llibreta quants fulls són i quin tipus son: els mormals o els que es trenca el full

1 09 2010
Pilar

Pablo, crec que han de ser llibretes de 50 fulls, i no cal que siguin dels que es trenca el full.

Deixa un comentari

