ENIGMA: ELS PEIXOS

21 11 2009

Seguint amb enigmes d’animals, us explicaré un que va de peixos…

A mí m’agrada molt menjar peix, no com al Joan, que li han de preparar el peix remenat perquè així se’l mengi. Un dia es van confondre i va menjar una altra cosa. Gairebé sense adonar-se’n va menjar:
ARSNDIA
ÇLUL
ONTNAYI
TOBRPE
RIATUT

Em podrieu aclarir quins tipus de peix va menjar en Joan i quina altra cosa li van posar al plat?

Encara que no crec que us serveixi de gaire, us diré que a mí aquesta altra cosa no m’agrada gaire.

Bona sort!

Accions

Information

6 responses

21 11 2009
irene del valle garrido samblas

Jo crec que ja tin la resposta sardina,lluç.tonyina i truita peró no se laltre jo crec que es pebrot

22 11 2009
LAURA TORRES

DE PEIX VA MENJAR : SARDINA, LLUÇ I TONYINA.
I TAMBÉ VA MENJAR PEBROT I TRUITA.

23 11 2009
Elena Ribas

Pilar, jo crec que allo que va menjar en Joan era: sardina, lluç, tonyina, pebrots i truita. Que facil!!! : )

25 11 2009
Cinta

En Joan va menjar aquests tipus de peix: SARDINA, LLUÇ, TONYINA I TRUITA i l’altra cosa que li van posar al plat va ser el PEBROT. A mi tampoc no m’agrada gaire, segons com em repeteix!
És molt maco això dels enigmes!!

16 12 2009
CARMEN

sardina

Deixa un comentari

