ENIGMA: L’ANIMALET

30 10 2009

Aquesta setmana us platejo un enigma molt senzill, a veure si participa més gent i veig noms al blocs que encara no he vist…

L’altre dia em va passar una cosa increïble. La meva cosina petita va picar a l’ordinador quatre suposades paraules, o això diu ella. Eren les següents:
QUIANET
LFENATE
SUBIARC
OIMNAF

Com són les criatures!
Jo, com a bona cosina gran, la vaig escoltar amb atenció, però era clar que havia picat desordenadament les tecles.
Amb bona voluntat, vaig aconseguir reconèixer en una de les seqüències de lletres el nom d’un animal.
Vosaltres sereu capaços de trobar-lo? Oi que sí?

Accions

Information

14 responses

31 10 2009
claudia

la paraula jo crec que es elefant

31 10 2009
Jon

La resposta es, elefant, perque la paraula que hi ha escrita es, en aquest cas,
LFENATE, s’asembla molt a elefant!

1 11 2009
Marc

ELEFANT

Marc

1 11 2009
Jon

La resposta es, elefant, perque la paraula que hi ha escrita es, en aquest cas,
LFENATE, s’asembla molt a elefant!

1 11 2009
irene garrido samblas

jo crec que es un elefant.

2 11 2009
claudia

Estic segura de que es elefant ;), :-P, 😀

2 11 2009
Adrià.S.

Hola a tothom,

Si ordenem les lletres LFENATE, ens surt la paraula ELEFANT

4 11 2009
Joel

elefant

4 11 2009
LAURA

ELEFANT

4 11 2009
Raul

Jo crec que es ELEFANT

RAUL

4 11 2009
martina

Es l’ELEFANT

4 11 2009
carmen

la resposta es ELEFANT.

7 11 2009
Elena

LA RESPOSTA ES: ELEFANT

Deixa un comentari

