22/10/2009

23 10 2009

OSTRES, SI QUE VA PLOURE AHIR!!! Encara estic xopa (no es broma). Ahir a plastica vam fer un terrorífic i difícil treball. Era una casa ENCANTADA, si i haviem de fer-ho. Mai m’hauria cregut que un treball donés tanta por. (Però tampoc és per a cridar, i era bastant divertit). Com que va ploure tant no vam poder fer E.F. Si, si que en vam fer però a la classe. El director d’orquesta i el pistoler. Aquell dia de pluja va ser un dels millors i després a English, a estudiar el temps, ah i per avui farà un temps assolellat. Chao.

Claudiaaaaaaaa

Accions

Information

4 responses

23 10 2009
irene

Claudia tanpoc es per tan lo de la casa misteriossa, jo ja le fet pel dilluns,vueno jo tampoc vaig fer E.F.vueno i embaig aburir mes que vosaltres bueno fins al dilluns petons us estimo.adeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

23 10 2009
carlarello

irene et trobas millor estic preucupada:(

30 10 2009
irene garrido samblas

BUENO, ESTIC MOLT MILLOR, JA VAIG A L’ESCOLA.

7 11 2009
anabel SANTOS

Hola a la classe de quart a .La Fina torna el dilluns .E inspec tionat el vostre bloc i es molt chulo.ADEUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deixa un comentari

