21/10/2009

22 10 2009

Ostres, no m’estranya que retrasessin l’excursió sino, les nostres sabates haurien quedat plenes de fang, aquell dia siiiiiiiiiiiiii que no m’hauria agradat anar-hi. Buaaaa, ARA, A ESPERAR UNA SETMANA MÉSSS!!!! Sabeu quina és la resposta de l’enigma?????????? és molt fàcil. Ahhhiiir vam fer una fitxa taaaaaaaaaaaaan difícil que la meitat de la classe no la van acabar. Bueno, jo tampoc perquè tinc que esscriure el nostre estimat BBBLLLOOOCCC, I a informàtica uns jocs molt xulos, ja els veureu a enllaços. A mi sobretot m’agrada el meteocomarques.

claudiiiiia

Anuncis

Accions

Information

3 responses

22 10 2009
Anna

Que no vas acabar la fitxa? Grrrr. Ai, ai… que t’hauré de revisar la carpeta per veure quins altres deures tens.. no m’ho vas dir bandarra! 🙂
De totes maneres sort que no heu sortit avui de l’escola, que no es pot ni fer un pas sense remullar-se de cap a peus. Espero que la setmana que ve us faci més bon temps i pogueu anar al Montgros (de pas podreu buscar bolets!).
A seguir així que ho feu molt bé!
Anna (mare de la Clàudia)

22 10 2009
irene

Hola, que tal? jo regular, a casa, una mica avorrida. donc espero que las mares fiquin la roba a netejar rapid. fins una altra, superclasse. Us trobo a faltar.

22 10 2009
carlarello

Claudia, m’encanta el diari i ho fas molt be (grrrrrr, que rabia) jaja es broma

Deixa un comentari

